poniedziałek, 30 marca 2015

Frywolitka - Serwetka szaro - czerwona

A hoj ! Witajcie :-)

Tym razem będzie serwetka w dwóch kolorach. Bardzo fajny projekt mimo że z małym błędem który omawiam na filmiku. Swoją drogą mam nadzieje że was nie zanudzę tym filmikiem bo nie pokazuje na nim jak zrobić serwetkę a tylko omawiam jej wykonanie.

Serwetka ma w przekroju 19 cm. a do jej wykonania potrzebujemy jedynie;

  • Dwóch kolorów nici o grubości 20 ( ja używam nici aida czerwonych i DMC babylo nici szarych).
  • nożyczki
  • szydełki 1 mm.
Wzór rozrysowałam wam na etapy aby wszystko było bardziej przejrzyste.




 Serwetkę możecie zostawić na tym etapie i otrzymać w ten sposób podstawek pod kubek :-)








 Nasz wzór możemy wykorzystać w dwojaki sposób. Tak wygląda podkładka pod kubek ;-)




Zapraszam do obejrzenia filmiku, nie jest on ciekawy ale gdybyście mieli z czymś problemy może być pomocny. Część 1


Część 2



4 komentarze:

  1. Serwetka jest świetna, a kolorki bardzo ładnie się komponują :) Z przyjemnością podglądam Twojego bloga i kanał na youtubie, bo super wszystko pokazujesz i tłumaczysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowa :-) Przyznam się że czasem jak oglądam te swoje filmiki to wydają mi się troszkę nie poukładane i nudne, więc tym bardziej się cieszę że się podobają. Pozdrawiam i proszę się pochwalić jeśli uda się coś pani zrobić.

      Usuń
  2. Bardzo pomocne są Pani filmiki. Ja zaczęłam przygodę z frywolitką (o której marzyłam i nie wierzyłam, że kiedykolwiek się nauczę ...ale dzięki Pani, Pani Agnieszko już wstępnie umiem podstawy,jeszcze brakuje mi precyzności, ale mam nadzieję,że oglądając dalsze filmiki uda się opanować w zupełności Frywolitkę. Bardzo mocno dziękuję Pani za dokładne i bardzo czytelne filmiki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, dzięki pani ja wiem że warto nagrywać takie filmiki bo na coś się przydają. Cieszę się że filmiki są czytelne bo jest to wytwór zupełnie amatorski. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej nauce :-)

      Usuń