poniedziałek, 25 maja 2015

Frywolitka - Chowamy końcówki nitek, kłębek i czółenko.

Witajcie moi drodzy!

Na wstępie muszę się wytłumaczyć dlaczego nie odzywałam się tak długo. Powód jest prosty idzie lato a wraz z nim zaczynają się urlopy i wyjazdy. Ja również ostatnio jeździłam trochę i za tydzień jadę znowu. Tak więc znowu zapadnie cisza na 3 tygodnie. Przed wyjazdem postaram się zamieścić jeszcze jeden wzór serwetki, mam nadzieje że zdążę.

Dziś mam dla was super sposób na zaczęcie jednego  motywu frywolitki bez potrzeby chowania końcówek nici i wiązania supełków. Myślę że na pewno skorzystacie z tego sposobu bo jest banalnie prosty a efekt  wspaniały.

Zapraszam do oglądania:




Oczywiście nie zabrakło filmiku z instruktarzem :-)


1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za Twoje filmiki. Są naprawdę pomocne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń